Nieuwe coproducties Telenet met VRT, SBS en Medialaan

In samenspraak met de grootste Vlaamse omroepen heeft Telenet ook dit jaar weer drie coproductieprojecten geselecteerd om in 2017 zijn investeringsplicht uit het Mediadecreet te vervullen. Het Mechelse bedrijf investeert in Black-out van productiehuis jonnydepony voor VRT, Gina & Chantal van Sylvester Productions voor Medialaan en Callboys II (op de foto: een beeld van het eerste seizoen van Callboys) van FBO voor SBS.
Elke distributeur moet volgens de investeringsplicht uit het Vlaamse Mediadecreet jaarlijks 1,3 euro per Vlaamse televisieabonnee investeren in lokale audiovisuele producties. Sinds afgelopen jaar kiest Telenet voor een bijdrage per abonnee in de vorm van coproducties. In overleg met de grote Vlaamse omroepen heeft Telenet drie coproductieprojecten geselecteerd en overgemaakt aan de Vlaamse Regulator voor de Media (VRM).
De projecten werden op 27 maart door de VRM erkend als coproductieprojecten in het kader van de stimuleringsregeling voor de audiovisuele sector. Eens gerealiseerd, zullen deze tv-series lineair en in open net uitgezonden worden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]